Person Using Macbook Air

Konversijos tikrai daugeliui girdėtas žodis, tačiau dažniausiai jis ir išlieka teoriniame lygmenyje, kadangi kol praktiškai neprireikia gerinti internetinio puslapio ir ieškoti specialisto – retas domisi plačiau.

O kas yra konversijų optimizavimas? Tai yra procesas, kurio metu komunikacijoje taikomi tam tikri niuansai, tam tikri aspektai, kurie paskatina naršytoją ne tik ilgiau likti Jūsų internetiniame puslapyje, tačiau ir palikti kontaktus, galiausiai, skleisti žinią apie Jūsų verslą kitiems.

Konversijos – nėra tik tiesioginis pardavimas

Labai dažnai konversijos vadinamos tiesioginio pardavimo galimybe. Lyg tai yra procesas kurio metu skatinama žmones kuo daugiau pirkti. Tai nėra visiškai tiesa. Dalinai – taip, tačiau apskritai pirmiausia stengiamasi, kad apie įmonę kurią formuojamas kuo geresnė nuomonė, kadangi tokiu atveju pasiekiami kur kas geresni rezultatai ir tuo pačiu pasiekiama ilgalaikė nauda, kuri galiausiai leidžia džiaugtis, kad verslas bus teigiamai vertinamas.

Detaliau konversijos gali būti klasifikuojamos į mikro bei makro kategorijomis ir priklausomai nuo poreikių – atliekami konkretūs darbai. Konversijų optimizavimas makro lygmeniu yra susijusios su tiesioginis pajamomis, o mikrolygmeniu – mažesni darbai kaip kad naujienlaiškis, kuris padeda pritraukti daugiau naršytojų ir tuo pačiu klientų.

Ar konversijų optimizavimas yra būtinas?

Atsakyti į šį klausimą yra labai paprasta. Tiesiog kiekvienas verslas gali pats nuspręsti, ar jis yra pasiruošęs investuoti kuo daugiau, kad tuo pačiu ir rezultatai būtų greitesni bei ilgalaikiai, ar jis paprasčiausiai pasiruošęs sulaukti tik tiek naudos, kiek galima natūraliai, be jokio papildomo indėlio.

Kadangi dažniausiai kiekvienas verslas siekia gauti kuo geresnius rezultatus, kurie tarnautų kuo ilgiau ir tuo pačiu kurie ne tik didintų padavimus, tačiau ir gerintų reputaciją, natūralu, kad tokiu atveju konversijų optimizavimas tampa patrauklia alternatyva, kuria norisi pasinaudoti.

Svarbios tiek mikro, tiek makro konversijos, tad visada geriausia yra kreiptis į specialistus, kurie gali atsakyti į klausimus ir padėti rasti poreikius labiausiai patenkinantį variantą. Pagal planuojamus tikslus reikia imtis konkrečių priemonių, kurios ir padeda juos pasiekti. Štai todėl geriausia yra pasirinkti atskiras kampanijas. Iena bus skirta konkrečiai pardavimų didinimui, kai tuo tarpu kitos tikslas yra padaryti kad verslo vardas būtų kur kas labiau žinomas.

Konversijų siekimas ir matavimas

Žinoma, optimizavimo darbus reikia palikti specialistams, kurie puikiai išmano visas smulkmenas ir gali užtikrinti, kad darbai bus atlikti sklandžiai. Tuo pačiu reikalingas ne tik konkretus jų nustatymas, tačiau taip pat ir priežiūra, kadangi viskas kinta, tad kuo skubiau reaguosite į tuos pokyčius – tuo rezultatai bus konkretesni.

Dažniausiai pradinis tikslas yra kuo didesnis naršytojų įtraukimas į svetainę,  kai jis jau yra pasiekiamas – vėliau stengiasi, kad taip pat pavyktų pasiekti kuo didesnius pardavimus. Svarbiausia – nuolatinis rodiklių sekimas, kadangi kinta ne tik Jūsų puslapio niuansai, tačiau taip pat ir kitų verslininkų, kurie irgi stengiasi imtis kuo daugiau skirtingų priemonių, kad pasiekti rezultatai garantuotų pačią geriausią kokybę.

Specialisto pasirinkimas

Akivaizdu kad konversijos reikalauja nuolatinio dėmesio ir tik jas skyrus galima pasiekti tikrai gerus rezultatus. Kadangi laiko smulkmenos skirti reikia daug, žinoma, svarbu samdytis gerus specialistus, kurie garantuos, kad darbai bus atlikti kokybiškai. Štai todėl siūlome rastu kompetentingą specialistą, kuris labai domisi inovacijomis ir tuo pačiu nuodugniai seka kiekvieną pokytį puslapyje, kad galėtų į jį sureagavęs pasiekti kuo geresnius rezultatus.

Parengta pagal skaitmeninės rinkodaros agentūros FAD pranešimą spaudai.