interneto rinkodara

Prieš keletą metų keletas rinkodaros profesionalų pradėjo dirbti su partizaniniu marketingu. Po kurio laiko šis terminas išnyko iš populiariųjų žiniasklaidos kanalų, tačiau jis atskleidė kitą problemą. Kai kurioms įmonėms nereikia partizaninio marketingo. Jiems reikalinga paprasta interneto rinkodara, kurios kampanijas organizuotų profesionalai ir galėtų prognozuoti rezultatus.

Kam gi reikalinga šiuolaikinė interneto rinkodara? Apie tai papasakojo reklamos agentūros Taurus Media specialistai.

Interneto rinkodara apima 3 sritis

Interneto rinkodara apima tris svarbiausias sritis:

  1. Interneto puslapis;
  2. Auditorija;
  3. Specialiųjų pasiūlymų populiarinimas.

Daug kas įsivaizduoja, kad tai tik populiarinimas, tačiau tai ne visiškai taip. Visos šios sritys viena be kitos sunkiai gali pasiekti norimus rezultatus.

Jei nėra normalaus interneto puslapio, specialiuosius pasiūlymus galima pateikti socialiniuose tinkluose, žiniasklaidoje, partnerių puslapiuose, tikslinę auditoriją jie pasiektų, tačiau vartotojas neišugdo lojalumo, o ir prekės ženklo reputacija nuo to nukenčia. Tai trumpalaikis efektas, laviruojantis ant legalumo ribos. Juk dažnas klausia – ar čia ne apgavystė? Kaip mums pasitikėti įmone, kuri net interneto puslapio neturi.

Iš kitos pusės labai svarbu pažinti savo auditoriją. Kad ir kiek daug būtų metama lėšų ir kitų resursų į populiarinimą, kad ir koks šaunus interneto puslapis būtų, jei nepasiekiama auditorija, rezultatų greičiausiai pasiekti irgi nepavyks.

Puslapis geras, tikslinė auditorija jį žino, bet jei nuolatos nebus jokių žinių apie specialius pasiūlymus, pardavimų nebus.

Geros rinkodaros kampanijos dirba su visomis trimis sritimis iš karto.

Tik didelėms įmonėms?

Interneto rinkodara reikalinga tik didelėms įmonėms? Tikrai netiesa. Didelės įmonės paprastai turi savo rinkodaros skyrius ir jiems paslaugų iš pašalės reikia labai retai. Tuo tarpu mažoms ir vidutinėms įmonės jų poreikis kur kas didesnis. Vienas žmogus (tai paprastai būna komercijos direktorius) koordinuoti kelių rinkodaros kampanijų vienu metu nelabai gali, todėl samdomi profesionalai. Jie kai kuriuos darbus daro kelis kartus greičiau, klaidų galimybė sumažinama iki minimumo. Maža to, profesionalūs rinkodaros specialistai turi profesionalius rinkodaros rezultatų analizavimo įrankius, kurie parodo, kiek sėkminga buvo kiekviena rinkodaros kampanija. Tai labai svarbu, nes iš šono dažnai matyti visas vaizdas, ne tik atskiros kampanijos detalės.

Kiekviena el. parduotuvė turėtų bent kartą nusamdyti rinkodaros specialistus, kurie sutvarkytų tam tikras puslapio dalis (prekėms reklamuoti naudojami nukreipimo puslapiai, todėl perdarinėti svetainių nereikia), išgrynintų tikslinę auditoriją ir pareklamuotų tam tikras pelningas prekes. Neabejotinai tokia kampanija būtų sėkminga ir, žinoma, pelninga. Paprastai tokios įmonės jau po kelių mėnesių vėl kreipiasi į rinkodaros specialistus su naujomis idėjomis.