Jei neseniai „užkūrėte“ verslą, jei niekada nebandėte reklamuotis virtualioje erdvėje, labai tikėtina, kad, pradėję tuo domėtis, sutriksite ir susipainiosite. Internetinių reklamos įrankių pasiūla išties nemaža, o ką jau kalbėti apie skirtingus jų veikimo principus. Taigi, visiškai „žaliems“ pristatome populiariausius efektyvios reklamos internete įrankius, jų privalumus bei trūkumus.
Google AdWords – nekantraujantiems
Google AdWords išties efektyvi reklama internete, kai reikia gana greito rezultato, nes, susikūrus reklamos kompaniją, ji iš karto bus matoma interneto vartotojams. Be to, šis reklamos įrankis leidžia labai tiksliai nustatyti tikslinę auditoriją, todėl į jūsų interneto svetainę ateis tik suinteresuoti lankytojai. Be to, Google reklama leidžia nustatyti tikslų mėnesio biudžetą ir nepermokėti. Visgi, šis reklamos tipas reikalauja specifinių žinių, kompetencijos ir laiko.
Facebook reklama – pramogaujantiems
Facebook socialiniame tinkle žmonės neieško nei specifinių prekių, nei verslui skirtų paslaugų, o mieliau leidžia laisvą laiką ir pramogauja, todėl šis reklamos tipas labiau skirtas įmonėms, kurios prekiauja gyvenimo būdui skirtomis prekėmis arba paslaugomis, pavyzdžiui, kosmetika ar siūlo permanentinio makiažo paslaugas. Facebook reklama leidžia nustatyti tikslinę auditoriją, sukurti įvairius reklaminius skydelius, mokėti tik už paspaudimus ir sukurti virusinį turinį, tai reiškia, kad jūsų reklama pasklis po socialinį tinklą, jei ja pradės dalintis socialinio tinklo vartotojai. Visgi, ši efektyvi reklama internete taip pat reikalauja priežiūros, ją būtina nuolatos analizuoti ir atnaujinti. Galiausiai kyla netikrų paspaudimų galimybė, tai reiškia, kad specialiai tam įdarbinti žmonės spaus „patinka“, eikvos jūsų biudžetą ir neatneš jokios naudos.
LinkedIn reklama – verslui
LinkedIn reklama skirta tiems, kurie nori pasiekti verslo sektoriaus atstovus. Čia reklama gali būti skirta konkrečios specialybės, pareigų, išsilavinimo ar konkrečios įmonės asmenims. Ši efektyvi reklama internete padeda pasiekti išties aukšto rango žmones, tačiau reikia atminti, kad jos kaina taip pat didesnė, lyginant su kitomis internetinės reklamos priemonėmis. Tad, labai svarbu tinkamai parinkti reklamos strategiją, priešingu atveju išmesite pinigus veltui.
SEO paslaugos – ilgalaikiam efektui
SEO tikslas – aukštesnė internetinės svetainės pozicija paieškos sistemos rezultatuose. Kuo geriau būsite matomi, tuo daugiau sulauksite potencialių klientų ir galėsite džiaugtis augančiais pardavimais. Be to, SEO leidžia formuoti įmonės reputaciją ir įvaizdį. Visgi, SEO paslaugos – gana ilgas procesas, kurio rezultatai pasirodo tik po kelių savaičių. Nepaisant to, pasiekti rezultatai būna patikimi ir ilgalaikiai.