Kas Kaune konsultuoja steigiant įmonę?

įmonės steigimasĮmonės steigimas reikalauja žinių, praktikos ir patirties. Šios srities ekspertai konsultuoja steigiant įmonę ir pataria, kaip priimti teisingus sprendimus, padedančius siekti verslo sėkmės. Kaune įsteigta „Frondita“ siūlo greitas įmonių steigimo ir dokumentų rengimo paslaugas, tvarko bendrovių apskaitą.

Profesionali pagalba steigiant įmonę sumažins jūsų rūpesčius

Nusprendus steigti įmonę, visų pirma reikia apsispręsti dėl teisinės jos formos, t. y. galvojate apie uždarąją akcinę bendrovę, akcinę bendrovę, individualią įmonę, asociaciją ar kitos formos bendrovę. Nuo jūsų pasirinkimo priklauso steigimo dokumentų rengimas ir kitų teisinių formalumų tvarkymas. Jei nežinote, kurį sprendimą priimti, pasikalbėkite su įmonių steigimo profesionalais, kurie suteiks išsamias konsultacijas dėl įmonių rūšių privalumų ir trūkumų, patars dėl jų valdymo ir apskaitos vedimo.

Ekspertų pagalba reikalinga tiek pasirenkant tinkamą įmonės formą, tiek priimant sprendimą dėl įmonės pavadinimo, tiek ruošiant steigimo dokumentus ar tvarkant buhalterinę apskaitą. Įmonių steigimo profesionalai Kaune maksimaliai sumažina verslininkų rūpesčius, sutvarko visus reikalingus dokumentus, suderina juos su notaru, jei reikia, kliento vardu užsako antspaudus ir spaudus. Taip pat – parengia dokumentus, kurie yra susiję su įmonės įstatinio kapitalo keitimu ar akcijų pirkimu-pardavimu.

Kodėl steigdami įmonę turėtumėte pagalvoti ir apie buhalterinės apskaitos tvarkymą?

Praktika rodo, kad steigiant įmonę ir pradedant verslą, itin daug klausimų kelia ir buhalterinė apskaita. Dėl šios priežasties apskaitos tvarkymas Kauno įmonėms yra viena esminių veiklos sričių, sulaukianti didelio smulkaus ir vidutinio dydžio įmonių dėmesio. Svarbu prisiminti, kad daugelis įmonių steigimo bendrovių siūlo palankesnes sąlygas buhalterijos tvarkymui, pvz., „Frondita“ įsteigtoms įmonėms, nusprendusioms pasirašyti buhalterinės apskaitos sutartį, yra taikoma 50 proc. nuolaida pirmam mėnesiui. Dėl konkrečių kainų ir sąlygų verta pasiklausti individualiu atveju, kadangi pasiūlymai gali skirtis, priklausomai nuo įmonės veiklos, kliento poreikių ir situacijos.

Apskaitos tvarkymas padeda sumažinti daugybę rūpesčių, su kuriais susiduria pradedantieji, smulkūs ir vidutiniai verslininkai. Visų pirma, jums nereikia rūpintis buhalterinių darbų teisingumu, kadangi visuomet būsite tikri, kad reikalingi dokumentai paruošti kruopščiai ir atsakingai, o jūsų įmonės veikla atitinka Lietuvos Respublikos įstatymus. Be to, tai leidžia sutaupyti gana didelę dalį pinigų, kadangi jums nereikia samdyti atskiro buhalterio.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.